BIP PW / Praca w Politechnice / Dla nie-nauczycieli

Referent / Starszy referent ds. administracyjnych - Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych

Politechnika Warszawska poszukuje osoby na stanowisko referenta/starszego referenta ds. administracyjnych*. Umowa na zastępstwo.

*Zaszeregowanie kandydatki/kandydata zależeć będzie od jej/jego kompetencji i doświadczenia.    

Zakres obowiązków na stanowisku:

  • zapewnienie pod względem administracyjnym właściwej organizacji i realizacji toku studiów, w tym m.in. według indywidualnego programu studiów (IPS) oraz programu nauczania, w szczególności: obsługa administracyjna przebiegu studiów - rejestracja na kolejny semestr lub rok studiów, urlopy i skreślenia studentów, prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji przedstawiającej przebieg oraz wyniki studiów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sprawdzanie kompletności i zgodności wpisów w systemie USOS, z uwzględnieniem danych do suplementu;
  • przedłużanie ważności elektronicznej legitymacji studenckiej;
  • przekazywanie dokumentacji studenta do Działu Ewidencji Studentów;
  • prowadzenie ewidencji absolwentów oraz comiesięcznego zsumowania liczby obron;
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania: legitymacji, hologramów;
  • obsługa systemu USOS i systemów pochodnych, tj. APD;
  • weryfikacja danych przekazywanych do systemu POL-on dotyczących studentów oraz absolwentów;
  • merytoryczne i formalne przygotowywanie sprawy do decyzji przełożonego;
  • administrowanie procesem hospitacji zajęć;
  • obsługa służbowej poczty elektronicznej;
  • sporządzanie sprawozdań i dokumentów, wymaganych wewnętrznymi oraz zewnętrznymi, przepisami;
  • wykonywanie czynności związanych z realizacją zarządzeń, decyzji i pism okólnych Rektora oraz zarządzeń i decyzji Dziekana w zakresie powierzonych zadań;
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi Wydziału i jednostkami administracji centralnej Politechniki Warszawskiej;
  • wykonywanie innych prac związanych z zadaniami Wydziału, zleconych przez Dziekana i Prodziekanów.

Wymagania stawiane kandydatom:

  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe;
  • umiejętność obsługi komputera (w szczególności znajomość pakietu MS Office, Word, Excel, stron internetowych, formularzy webowych itp., otwartość na poznawanie nowych narzędzi);
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • umiejętność samoorganizacji i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • umiejętność pracy z ludźmi (obsługa interesantów);
  • życzliwość, nastawienie na pomoc użytkownikom i pozytywne usposobienie, wysoka kultura osobista;
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w archiwizowaniu dokumentów oraz znajomość systemu EZD.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • możliwość udziału w szkoleniach ukierunkowanych na dalszy rozwój i podnoszenie kwalifikacji;
  • możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych oraz oferty socjalnej skierowanej do pracowników PW.

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie poprzez poniższy link

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=e943a5fe15944322ae413545c6d96178

w terminie do  3 września 2024 r.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Wytworzył(a): Biuro Spraw Osobowych PW

w dniu: 20.08.2024

Wprowadził(a) do BIP: Redaktor SO BSO

w dniu: 20.08.2024 13:16

Zaktualizował(a): Redaktor SO BSO

w dniu: 20.08.2024 13:16