Zakres zadań DBI
1. promocja oferty badawczej, technologicznej i eksperckiej wśród przedsiębiorców i inwestorów;
2. aktywne poszukiwanie nabywców technologii, wynalazków, zleconych prac badawczych i usług eksperckich dostępnych w uczelni;
3. negocjacje warunków umów, w tym m.in. w zakresie sposobu komercjalizacji (sprzedaż, udzielenie licencji), rodzaju udzielanej licencji, warunków finansowych transakcji;
4. zarządzanie projektami zgodnie z zakresem działania.
2. aktywne poszukiwanie nabywców technologii, wynalazków, zleconych prac badawczych i usług eksperckich dostępnych w uczelni;
3. negocjacje warunków umów, w tym m.in. w zakresie sposobu komercjalizacji (sprzedaż, udzielenie licencji), rodzaju udzielanej licencji, warunków finansowych transakcji;
4. zarządzanie projektami zgodnie z zakresem działania.