Zakres działań SKZ
1. Samodzielne Stanowisko ds. Kontroli Zarządczej (SKZ) – jest samodzielnym stanowiskiem pracy właściwym do koordynowania zadań związanych z kontrolą zarządczą w PW.
2. Zakres działania Samodzielnego Stanowiska ds. Kontroli Zarządczej obejmuje:
1) monitorowanie i sporządzanie wyprzedzających analiz potencjalnych słabości kontroli zarządczej;
2) współpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych PW w sprawach dotyczących zasad funkcjonowania kontroli zarządczej - wsparcie merytoryczne dla wydziałów;
3) współpraca z prorektorem ds. ogólnych w zakresie kontroli zarządczej w PW;
4) koordynowanie wewnętrznej sprawozdawczości z funkcjonowania kontroli zarządczej;
5) weryfikacja i analiza oświadczeń wszystkich jednostek organizacyjnych PW dotyczących kontroli zarządczej;
6) sporządzanie rocznego oświadczenia Rektora PW dotyczącego kontroli zarządczej;
7) przygotowywanie bieżących propozycji przyporządkowywania wewnętrznych aktów prawnych do poszczególnych obszarów kontroli zarządczej;
8) współpraca z Biurem Organizacyjno Prawnym w zakresie kontroli zarządczej;
9) wsparcie w procesie oceny i zarządzania ryzykiem;
10) udział w planowaniu i realizacji procesów zarządzania strategią;
11) współpraca z prorektorem ds. rozwoju w zakresie strategii PW;
12) analiza współzależności pomiędzy celami strategicznymi PW;
13) monitorowanie i analiza rocznych sprawozdań dziekanów z działalności wydziałów pod kątem realizacji strategii rozwoju jednostki i Politechniki Warszawskiej;
14) przygotowywanie rocznego raportu o stanie realizacji strategii rozwoju w PW.
3. Samodzielne Stanowisko ds. Kontroli Zarządczej podlega kanclerzowi, nadzór merytoryczny sprawuje prorektor ds. ogólnych.
2. Zakres działania Samodzielnego Stanowiska ds. Kontroli Zarządczej obejmuje:
1) monitorowanie i sporządzanie wyprzedzających analiz potencjalnych słabości kontroli zarządczej;
2) współpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych PW w sprawach dotyczących zasad funkcjonowania kontroli zarządczej - wsparcie merytoryczne dla wydziałów;
3) współpraca z prorektorem ds. ogólnych w zakresie kontroli zarządczej w PW;
4) koordynowanie wewnętrznej sprawozdawczości z funkcjonowania kontroli zarządczej;
5) weryfikacja i analiza oświadczeń wszystkich jednostek organizacyjnych PW dotyczących kontroli zarządczej;
6) sporządzanie rocznego oświadczenia Rektora PW dotyczącego kontroli zarządczej;
7) przygotowywanie bieżących propozycji przyporządkowywania wewnętrznych aktów prawnych do poszczególnych obszarów kontroli zarządczej;
8) współpraca z Biurem Organizacyjno Prawnym w zakresie kontroli zarządczej;
9) wsparcie w procesie oceny i zarządzania ryzykiem;
10) udział w planowaniu i realizacji procesów zarządzania strategią;
11) współpraca z prorektorem ds. rozwoju w zakresie strategii PW;
12) analiza współzależności pomiędzy celami strategicznymi PW;
13) monitorowanie i analiza rocznych sprawozdań dziekanów z działalności wydziałów pod kątem realizacji strategii rozwoju jednostki i Politechniki Warszawskiej;
14) przygotowywanie rocznego raportu o stanie realizacji strategii rozwoju w PW.
3. Samodzielne Stanowisko ds. Kontroli Zarządczej podlega kanclerzowi, nadzór merytoryczny sprawuje prorektor ds. ogólnych.