Samodzielny referent ds. administracyjnych - Zespół Domów Studenckich
Politechnika Warszawska poszukuje osoby na stanowisko samodzielnego referenta ds. administracyjnych do obsługi sekretariatu.
Zakres obowiązków obejmować będzie w szczególności:
- bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji;
- przygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji dla przełożonych;
- zarządzanie przepływem dokumentów;
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji w ZDS;
- monitorowanie stanu zaopatrzenia biura (artykuły biurowe, spożywcze, itp.);
- obsługa oraz archiwizacja dokumentacji;
- inne prace zlecone przez przełożonego.
Wymagania stawiane kandydatom:
- min. wykształcenie średnie;
- minimum 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku;
- umiejętność redagowania pism, przygotowywania raportów i analiz;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. na poziomie B1;
- znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- komunikatywność, otwartość;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność pracy w zespole i zdolności interpersonalne;
- wysoka kultura osobista;
- sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
Mile widziane:
- znajomość systemu EZD (elektronicznego zarządzania dokumentami);
- doświadczenie w pracy w uczelni wyższej.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- możliwość udziału w szkoleniach ukierunkowanych na dalszy rozwój i podnoszenie kwalifikacji;
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych oraz oferty socjalnej skierowanej do pracowników PW.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie przez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a5285c09b85e411ebdc1a7b19f003ced w terminie do 12 czerwca 2023 r.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Wytworzył(a): Biuro Spraw Osobowych PW
w dniu: 26.05.2023
Wprowadził(a) do BIP: Redaktor SO BSO
w dniu: 26.05.2023 08:33
Zaktualizował(a): Redaktor SO BSO
w dniu: 26.05.2023 08:33