•  

BIP PW / Praca w Politechnice / Dla nie-nauczycieli

Samodzielny referent ds. administracyjnych - Wydział Inżynierii Lądowej

Politechnika Warszawska poszukuje osoby na stanowisko samodzielnego referenta ds. administracyjnych w wymiarze pełnego etatu w Dziale Zamówień Publicznych na Wydziale Inżynierii Lądowej.

Wymagania stawiane kandydatom:

  • wykształcenie wyższe;
  • minimum 2 letni staż pracy w komórce realizującej zadania z zakresu zamówień publicznych, mile widziane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub jednostce sektora finansów publicznych;
  • ukończenie kursów z zakresu zamówień publicznych;
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych;
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych;
  • znajomość przepisów RODO;
  • umiejętność stosowania przepisów w praktyce;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz programów z pakietu MS Office
    (w szczególności Excel);
  • umiejętność sporządzania raportów, analiz i sprawozdań;
  • kreatywność i zaangażowanie w wykonywaną pracę;
  • gotowość na stałe podnoszenie kwalifikacji, dokształcanie się i zdobywanie wiedzy;
  • sumienność, dociekliwość, dokładność;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres;
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania czasem i priorytetyzacji zadań.

Zakres obowiązków:

  • nadzorowanie procesu przygotowania wniosków bez stosowania ustawy, sprawdzanie ich poprawności oraz zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem udzielania zamówień publicznych PW;
  • prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu zamówień publicznych (w tym również prowadzenie wydziałowego rejestru zamówień bez stosowania ustawy);
  • współpraca z Biurem Obsługi Prawnej, komórkami merytorycznymi oraz koordynatorami ds. zamówień publicznych;
  • przygotowywanie projektów umów z zakresu do 130 000 zł;
  • prowadzenie procedur postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi PW;

 

  • tworzenie i prowadzenie dokumentacji postępowań, w tym ogłoszeń o zamówieniach, specyfikacji warunków zamówienia, wniosków o udzielenie zamówienia, zapytań ofertowych i informacji wymaganych dla danego trybu postępowań oraz ich publikacja;
  • uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, komisjach wyboru wykonawcy w charakterze sekretarza oraz w negocjacjach z wykonawcami;
  • sporządzanie niezbędnej korespondencji i dokumentacji związanej funkcjonowaniem Działu Zamówień Publicznych;
  • udzielanie wyjaśnień pracownikom i jednostkom wewnętrznym Wydziału w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz procedur wewnętrznych prowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych;
  • stałe podnoszenie kwalifikacji w zakresie znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i innych niezbędnych na zajmowanym stanowisku.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w przyjaznym zespole;
  • normowany czas pracy.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów na adres e-mail: dzp.wil@pw.edu.pl
w tytule wpisując „aplikacja na stanowisko w DZP WIL” w terminie do dnia 31 sierpnia 2022 r.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów
nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość niedokonania wyboru kandydata.

Wytworzył(a): Biuro Spraw Osobowych PW

w dniu: 01.08.2022

Wprowadził(a) do BIP: Redaktor SO BSO

w dniu: 01.08.2022 08:45

Zaktualizował(a): Redaktor SO BSO

w dniu: 01.08.2022 08:45