Samodzielny referent ds. administracyjnych - Wydział Inżynierii Lądowej
Politechnika Warszawska poszukuje osoby na stanowisko samodzielnego referenta ds. administracyjnych w wymiarze pełnego etatu w Dziale Zamówień Publicznych na Wydziale Inżynierii Lądowej.
Wymagania stawiane kandydatom:
- wykształcenie wyższe;
- minimum 2 letni staż pracy w komórce realizującej zadania z zakresu zamówień publicznych, mile widziane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub jednostce sektora finansów publicznych;
- ukończenie kursów z zakresu zamówień publicznych;
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych;
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych;
- znajomość przepisów RODO;
- umiejętność stosowania przepisów w praktyce;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
-
znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz programów z pakietu MS Office
(w szczególności Excel); - umiejętność sporządzania raportów, analiz i sprawozdań;
- kreatywność i zaangażowanie w wykonywaną pracę;
- gotowość na stałe podnoszenie kwalifikacji, dokształcanie się i zdobywanie wiedzy;
- sumienność, dociekliwość, dokładność;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres;
- dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania czasem i priorytetyzacji zadań.
Zakres obowiązków:
- nadzorowanie procesu przygotowania wniosków bez stosowania ustawy, sprawdzanie ich poprawności oraz zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem udzielania zamówień publicznych PW;
- prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu zamówień publicznych (w tym również prowadzenie wydziałowego rejestru zamówień bez stosowania ustawy);
- współpraca z Biurem Obsługi Prawnej, komórkami merytorycznymi oraz koordynatorami ds. zamówień publicznych;
- przygotowywanie projektów umów z zakresu do 130 000 zł;
- prowadzenie procedur postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi PW;
- tworzenie i prowadzenie dokumentacji postępowań, w tym ogłoszeń o zamówieniach, specyfikacji warunków zamówienia, wniosków o udzielenie zamówienia, zapytań ofertowych i informacji wymaganych dla danego trybu postępowań oraz ich publikacja;
- uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, komisjach wyboru wykonawcy w charakterze sekretarza oraz w negocjacjach z wykonawcami;
- sporządzanie niezbędnej korespondencji i dokumentacji związanej funkcjonowaniem Działu Zamówień Publicznych;
- udzielanie wyjaśnień pracownikom i jednostkom wewnętrznym Wydziału w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz procedur wewnętrznych prowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych;
- stałe podnoszenie kwalifikacji w zakresie znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i innych niezbędnych na zajmowanym stanowisku.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w przyjaznym zespole;
- normowany czas pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów na adres e-mail: dzp.wil@pw.edu.pl
w tytule wpisując „aplikacja na stanowisko w DZP WIL” w terminie do dnia 31 sierpnia 2022 r.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów
nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość niedokonania wyboru kandydata.
Wytworzył(a): Biuro Spraw Osobowych PW
w dniu: 01.08.2022
Wprowadził(a) do BIP: Redaktor SO BSO
w dniu: 01.08.2022 08:45
Zaktualizował(a): Redaktor SO BSO
w dniu: 01.08.2022 08:45