•  

BIP PW / Praca w Politechnice / Dla nie-nauczycieli

Referent / specjalista* ds. archiwizacji - Dział Administracyjno-Gospodarczy

*Zaszeregowanie kandydatki/kandydata zależeć będzie od jej/jego kompetencji i doświadczenia.

Politechnika Warszawska poszukuje osoby na stanowisko referenta / specjalisty ds. archiwizacji w wymiarze pełnego etatu.

Opis stanowiska pracy (główne obowiązki):

  • bieżący nadzór nad przechowywaniem, zabezpieczaniem oraz ewidencją posiadanych akt;
  • przyjmowanie do archiwum akt z poszczególnych komórek Uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • kontrola stosowania wykazu akt w komórkach organizacyjnych;
  • przygotowywanie dokumentacji do archiwum Państwowego;
  • bieżąca obsługa interesantów Archiwum PW;
  • współpraca z innymi pracownikami Działu oraz pracownikami Uczelni.

Wymagania stawiane kandydatom:

  • wykształcenie średnie bądź wyższe;
  • doświadczenie na tożsamym lub podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem i archiwizacją dokumentacji;
  • znajomość przepisów prawnych dotyczących zarządzania i archiwizacji dokumentacji;
  • praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel);
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • umiejętność organizowania pracy własnej;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • wysoka kultura osobista;
  • dokładność, sumienność, cierpliwość.

 Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość programu SAP

 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie/przesyłanie dokumentów (CV) w sekretariacie Działu Administracyjno-Gospodarczego ul. Noakowskiego 18/20 pok. 1 w Warszawie w godzinach 9:00-15:00 bądź drogą elektroniczną na adres: rekrutacja.bso@pw.edu.pl w terminie do dnia 15 maja 2021 r.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Wytworzył(a): Biuro Spraw Osobowych PW

w dniu: 29.04.2021

Wprowadził(a) do BIP: Redaktor SO BSO

w dniu: 29.04.2021 14:24

Zaktualizował(a): Redaktor SO BSO

w dniu: 29.04.2021 14:24