Samodzielny referent / specjalista ds. zamówień publicznych - Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa
Politechnika Warszawska poszukuje osoby na stanowisko samodzielnego referenta / specjalisty ds. zamówień publicznych*.
*Zaszeregowanie zależeć będzie od wykształcenia i doświadczenia.
Zakres obowiązków na stanowisku:
- monitorowanie stanu prawnego przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wymogów PW na poziomie umożliwiającym samodzielne przygotowywanie, organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- prowadzenie procedur postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym tworzenie i prowadzenie dokumentacji postępowań, zapytań ofertowych i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania, publikacja ogłoszeń o zamówieniach;
- ocena merytoryczna i weryfikacja wszelkich dokumentów w zakresie zamówień publicznych;
- zapewnianie wsparcia pracy komisji przetargowych i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, komisjach wyboru oferenta oraz w negocjacjach z wykonawcami i dostawcami;
- wsparcie pracowników Wydziału w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz procedur wewnętrznych prowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych;
- prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu zamówień publicznych;
- sporządzanie planu zamówień publicznych Wydziału na podstawie zgłoszonych potrzeb komórek organizacyjnych Wydziału, stanu realizacji zawartych umów i bieżących informacji dotyczących realizacji zamówień publicznych.
Wymagane stawiane kandydatom:
- wykształcenie minimum średnie ogólne lub ekonomiczne, mile widziane wykształcenie wyższe (ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne);
- minimum 2-letni staż pracy, w komórce realizującej zadania z zakresu zamówień publicznych;
- znajomość aktualnych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych i ustawy o finansach publicznych oraz umiejętność stosowania przepisów w praktyce;
- umiejętność sporządzania raportów, analiz, sprawozdań;
- samodzielność, dokładność, dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania czasem i priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę;
- doskonałe zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole i prowadzenia negocjacji;
- gotowość na stałe podnoszenie kwalifikacji, dokształcanie się i zdobywanie wiedzy;
- znajomość obsługi urządzeń biurowych, informatycznych oraz programów Microsoft Office, w tym w szczególności bardzo dobra znajomość Excel;
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- mile widziane ukończenie kursów lub studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych;
- mile widziany staż pracy w uczelni publicznej lub jednostce sektora finansów publicznych, biurze.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
- możliwość udziału w szkoleniach ukierunkowanych na dalszy rozwój i podnoszenie kwalifikacji;
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych oraz oferty socjalnej skierowanej do pracowników PW.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów poprzez poniższy link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f38b54d24d6c4260af2f2f1298a86a13 Termin składania ofert – 29 stycznia 2025 r.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Wytworzył(a): JM Rektor PW
w dniu: 15.01.2025
Wprowadził(a) do BIP: Redaktor SO BSO
w dniu: 15.01.2025 11:23
Zaktualizował(a): Redaktor SO BSO
w dniu: 15.01.2025 11:24