Referent/specjalista ds. stron internetowych i mediów społecznościowych - Oficyna Wydawnicza
REFERENT/ SPECJALISTA DS. STRON INTERNETOWYCH I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
OFICYNA WYDAWNICZA PW
Umowa na czas określony.
*Zaszeregowanie kandydatki/kandydata zależeć będzie od jej/jego kompetencji i doświadczenia.
Stanowisko pracy związane z budowaniem i obsługą stron internetowych oraz mediów społecznościowych. Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za umieszczanie i rozpowszechnianie cyfrowych treści naukowych lub/i informacji o tych treściach, zapewniając ich jakość i dostępność dla użytkowników w kraju i za granicą. Wymaga to kompetencji zarówno technicznych, jak i organizacyjnych, a także umiejętności pracy zespołowej i samodzielnej.
Główne obowiązki na stanowisku pracy:
- obsługa systemu wydawniczego Uczelni, w tym stron internetowych poszczególnych elementów systemu;
- budowanie i prowadzenie stron internetowych oraz mediów społecznościowych jednostki;
- publikowanie treści naukowych (czasopism i monografii) na platformie wydawnictwa oraz księgarniach, platformach sprzedażowych, bazach treści naukowych, repozytoriach, w tym przygotowywanie, konwersje formatowanie i optymalizacja plików elektronicznych i tekstu;
- opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych w języku polskim i angielskim;
- uczestniczenie w działaniach z zakresu promocji i komunikacji, np. tworzenie newslettera;
- pomoc w obsłudze sklepu internetowego.
Wymagania formalne, które powinny być udokumentowane przez kandydatów:
- minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze stron internetowych w zakresie CMS (w przypadku wykształcenia średniego – 4 lata);
-
doświadczenie w prowadzeniu oficjalnych kanałów w mediach społecznościowych – co najmniej 1 rok
(w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 2 lata); - znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie tekstów branżowych, prowadzenie korespondencji i obsługę programów i baz (pożądany poziom B2 lub C1);
- wykształcenie wyższe (preferowane).
Pożądane kompetencje:
- biegłość w obsłudze komputera, znajomość środowiska Windows, pakietu Office 365, ze szczególnym uwzględnieniem MS Teams, Sharepoint oraz pakietu Adobe (szczególnie w zakresie edycji plików PDF);
- znajomość XML i HTML, CSS, Drupal, WordPress;
- wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie informatycznym.
Pożądane cechy:
- bardzo dobra organizacja pracy i zdolność prowadzenia kilku zadań równolegle;
- umiejętność samodzielnego wyszukiwania, gromadzenia, kompilacji, raportowania i opracowania informacji;
- dokładność i rzetelność;
- wysoki poziom kultury osobistej;
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
Mile widziane:
- umiejętność obsługi programów graficznych (InDesign, Acrobat Pro, Illustrator, Corel);
- znajomość specyfiki pracy jednostki uczelni publicznej;
- doświadczenie w promocji i komunikacji w obszarze nauki i szkolnictwa wyższego;
- tzw. „lekkie pióro”;
- znajomość narzędzi analityki internetowej;
- znajomość obsługi narzędzi e-mail marketingu (Freshmail) i marketingu internetowego (Facebook Ads).
Oferujemy:
- zatrudnienie w trybie stacjonarnym na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
- możliwość udziału w szkoleniach ukierunkowanych na dalszy rozwój i podnoszenie kwalifikacji;
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych oraz oferty socjalnej skierowanej do pracowników PW;
- dobrą atmosferę w zespole.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów poprzez poniższy link:
w terminie do dnia 4 października 2024 r.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Wytworzył(a): Biuro Spraw Osobowych PW
w dniu: 13.09.2024
Wprowadził(a) do BIP: Redaktor SO BSO
w dniu: 13.09.2024 11:06
Zaktualizował(a): Redaktor SO BSO
w dniu: 13.09.2024 11:06