BIP PW / Praca w Politechnice / Dla nie-nauczycieli

Referent/specjalista ds. stron internetowych i mediów społecznościowych - Oficyna Wydawnicza

REFERENT/ SPECJALISTA DS. STRON INTERNETOWYCH I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
OFICYNA WYDAWNICZA PW

Umowa na czas określony.

*Zaszeregowanie kandydatki/kandydata zależeć będzie od jej/jego kompetencji i doświadczenia.

Stanowisko pracy związane z budowaniem i obsługą stron internetowych oraz mediów społecznościowych. Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za umieszczanie i rozpowszechnianie cyfrowych treści naukowych lub/i informacji o tych treściach, zapewniając ich jakość i dostępność dla użytkowników w kraju i za granicą. Wymaga to kompetencji zarówno technicznych, jak i organizacyjnych, a także umiejętności pracy zespołowej i samodzielnej.

Główne obowiązki na stanowisku pracy:

  • obsługa systemu wydawniczego Uczelni, w tym stron internetowych poszczególnych elementów systemu;
  • budowanie i prowadzenie stron internetowych oraz mediów społecznościowych jednostki;
  • publikowanie treści naukowych (czasopism i monografii) na platformie wydawnictwa oraz księgarniach, platformach sprzedażowych, bazach treści naukowych, repozytoriach, w tym przygotowywanie, konwersje formatowanie i optymalizacja plików elektronicznych i tekstu;
  • opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych w języku polskim i angielskim;
  • uczestniczenie w działaniach z zakresu promocji i komunikacji, np. tworzenie newslettera;
  • pomoc w obsłudze sklepu internetowego.

Wymagania formalne, które powinny być udokumentowane przez kandydatów:

  • minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze stron internetowych w zakresie CMS (w przypadku wykształcenia średniego – 4 lata);
  • doświadczenie w prowadzeniu oficjalnych kanałów w mediach społecznościowych – co najmniej 1 rok
    (w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 2 lata);
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie tekstów branżowych, prowadzenie korespondencji i obsługę programów i baz (pożądany poziom B2 lub C1);
  • wykształcenie wyższe (preferowane).

Pożądane kompetencje:

  • biegłość w obsłudze komputera, znajomość środowiska Windows, pakietu Office 365, ze szczególnym uwzględnieniem MS Teams, Sharepoint oraz pakietu Adobe (szczególnie w zakresie edycji plików PDF);
  • znajomość XML i HTML, CSS, Drupal, WordPress;
  • wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie informatycznym.

Pożądane cechy:

  • bardzo dobra organizacja pracy i zdolność prowadzenia kilku zadań równolegle;
  • umiejętność samodzielnego wyszukiwania, gromadzenia, kompilacji, raportowania i opracowania informacji;
  • dokładność i rzetelność;
  • wysoki poziom kultury osobistej;
  • komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.

Mile widziane:

  • umiejętność obsługi programów graficznych (InDesign, Acrobat Pro, Illustrator, Corel);
  • znajomość specyfiki pracy jednostki uczelni publicznej;
  • doświadczenie w promocji i komunikacji w obszarze nauki i szkolnictwa wyższego;
  • tzw. „lekkie pióro”;
  • znajomość narzędzi analityki internetowej;
  • znajomość obsługi narzędzi e-mail marketingu (Freshmail) i marketingu internetowego (Facebook Ads).

Oferujemy:

  • zatrudnienie w trybie stacjonarnym na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • możliwość udziału w szkoleniach ukierunkowanych na dalszy rozwój i podnoszenie kwalifikacji;
  • możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych oraz oferty socjalnej skierowanej do pracowników PW;
  • dobrą atmosferę w zespole.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów poprzez poniższy link:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=5fac2234d56c433ca1eb0e59cde7fe65

w terminie do dnia 4 października 2024 r.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Wytworzył(a): Biuro Spraw Osobowych PW

w dniu: 13.09.2024

Wprowadził(a) do BIP: Redaktor SO BSO

w dniu: 13.09.2024 11:06

Zaktualizował(a): Redaktor SO BSO

w dniu: 13.09.2024 11:06