POLITECHNIKA WARSZAWSKA
Zarządzenie nr 9
Rektora Politechniki Warszawskiej
z dnia 19 kwietnia 2000 r.
zmieniające zarządzenie nr 25 Rektora PW z dnia 28 grudnia 1999 r. w sprawie udzielania zamówień publicznych w Politechnice Warszawskiej.
Na podstawie § 52 lit. q Statutu PW zarządza się, co następuje:
§1
W zarządzeniu nr 25 Rektora PW z dnia 28 grudnia 1999 r. w sprawie udzielania zamówień publicznych w Politechnice Warszawskiej wprowadza się następujące zmiany:
"4. Ustala się "Zasady przygotowania dokumentów finansowych do likwidacji oraz do rejestracji zrealizowanych robót budowlanych", stanowiące załącznik nr 4 do zarządzenia.",
§2
Traci moc załącznik nr 5 do zarządzenia nr 2 Rektora PW z dnia 20.01.1998 r. w sprawie realizacji zamówień publicznych w Politechnice Warszawskiej.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
REKTOR
prof. dr hab. Jerzy Woźnicki
Załącznik do Zarządzenia nr 9
Rektora PW z dnia 19.04.2000 r.
ZASADY PRZYGOTOWANIA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH DO LIKWIDACJI ORAZ DO REJESTRACJI ZREALIZOWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
Jednostki organizacyjne Politechniki Warszawskiej, niezależnie od wymagań formalnych odnoszących się do dowodów księgowych, wynikających z art. 21 i 22 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. Nr 121, poz. 591 z późn. zm.) oraz innych przepisów o charakterze powszechnie obowiązującym, zobowiązane są przestrzegać następu j ących zasad przygotowywania dokumentów finansowych przed ich przekazaniem do Sekcji Likwidacji w Kwesturze:
I. Przygotowanie dokumentów finansowych do likwidacji
"Zamówienie zrea l izowano na podstawie
art. ..... . ust...... pkt. . ...... lit..... ustawy o zam. publ.
zgodnie z umową z .. ............... . ......."
"Zamówienie zrealizowano w trybie
art. 3 ust. 3 ustawy o zam. publ."
II. Przygotowanie dokumentów finansowych do rejestracji zrealizowanych robót budowlanych
Dowody księgowe dotyczące robót remontowych lub budowlanych, przed przekazaniem ich do Sekcji Likwidacji w Kwesturze, podlegają rejestracji przez Dział Przygotowania i Prowadzenia Inwestycji i Remontów Politechniki Warszawskiej. Do dokumentów tego rodzaju stosuje się odpowiednio wymagania określone w pkt I oraz dołącza się sporządzoną przez pe ł nomocnika Kwestora klasyfikację kosztów.
Do przedkładanych w celu rejestracji dokumentów finansowych, o ile nie zostały wcześniej złożone, należy ponadto dołączyć: