POLITECHNIKA WARSZAWSKA

Zarządzenie nr 18

Rektora Politechniki Warszawskiej
z dnia 19 maja 1998 r.

w sprawie zasad przekazywania, przez jednostki organizacyjne Politechniki Warszawskiej, Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji informacji cenowych z postępowania o zamówienie publiczne na roboty budowlane oraz kopii oferty najkorzystniejszej

  Na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 marca 1998 r. w sprawie szczegółowego zakresu i trybu przekazywania informacji cenowych z postępowania o zamówienie publiczne na roboty budowlane oraz kopii oferty najkorzystniejszej (Dz.U. nr 43 poz. 260) oraz § 52 lit. q Statutu zarządza się co następuje:

§1

Ustala się, że w Politechnice Warszawskiej osobami zobowiązanymi do wykonania obowiązków nałożonych w §1 Rozporządzenia Ministra S.W. i A. cytowanego na wstępie niniejszego zarządzenia są osoby określone w § 2 ust. l Zarządzenia Rektora Politechniki Warszawskiej z dnia 20.01.1998 r. w sprawie realizacji zamówień publicznych w Politechnice Warszawskiej, tj.:

  1. dyrektor administracyjny,
  2. dziekani wydziałów i kierownicy innych jednostek organizacyjnych (jednostki pozawydziałowe)

§2

Osoby określone w §1 niniejszego zarządzenia zobowiązuje się do przekazania

  1. Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji:
  2. Dokumenty wymienione w ust. l winny być przesłane do MSWiA listem poleconym najpóźniej w terminie 7dni od zawarcia umowy.
  3. Kopia dokumentów przekazanych Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji przesyłana jest do Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

REKTOR

prof. dr hab. Jerzy Woźnicki

PWR-55/98


Załącznik do zarządzenia nr 18
Rektora PW z dn. 19 maja 1998

(pieczęć jednostki)

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji

ul. Batorego 5 02-591 Warszawa

Nazwa i adres zamawiającego

Informacje cenowe z postępowania o zamówienie publiczne na roboty budowlane dotyczące

 

(określić przedmiot zamówienia)

Numer identyfikacyjny -- REGON

l .Tryb postępowania: *) 1.1. Przetarg nieograniczony

1.2. Przetarg ograniczony

1.3. Przetarg dwustopniowy

1.4. Negocjacje z zachowaniem konkurencji

1.5. Zamówienie z wolnej ręki

 

 

2. Rodzaj robót budowlanych według Europejskiej Klasyfikacji Działalności **)*)

Wartość robót budowlanych w tys. zł

według kosztorysu inwestorskiego

wynikająca z wybranej oferty

symbol grupy

opis

3. Data

3.1. wszczęcia postępowania

3.2. zawarcia umowy

Dzień

M-c

Rok

4. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych: ***)

 

4.1. Numer ...... z dnia .........

4.2. Pozycja ..........

5. Liczba ważnych ofert

 

...................................

 

 

Oferowana cena w tys. zł

 

 

najwyższa

najniższa

oferty najkorzystniejszej

 

 

 

 

 

 

6. Przyjęte do wyboru oferty, kryteria i ich wagi w % % (określić rodzaj i wagi

cena ............% ..............% ................% ...................% ..................% ....................%

 

 

7. Istotne postanowienia umowy wpływające na cenę:

7.l. Termin realizacji (w miesiącach lub latach)

7.2. Inne - podać jakie (np. klauzula zmienności ceny)

8. Rodzaj przyjętego w umowie wynagrodzenia *)

8.1. Wynagrodzenie ryczałtowe

8.2. Wynagrodzenie kosztorysowe

*)

 

 

 

*) Niepotrzebne skreślić

**) Europejska Klasyfikacja Działalności - zarządzenie nr 28 Prezesa GUS z dnia 27.06.1990r. (Dz.Urz. GUS Nr 11, poz. 47 z późn. zm.)

***) Dotyczy tylko tych form zamówień, które wymagają zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Nazwisko i imię osoby Pieczątka imienna

sporządzającej ............... i podpis kierownika

Podpis ........................... jednostki zamawiającej

Numer telefonu ............., faksu .......

Data sporządzenia .........


Załącznik do zarządzenia nr 18

Rektora PW z dn. 19 maja 1998

(pieczęć jednostki)

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji

ul. Batorego 5 02-591 Warszawa

Nazwa i adres zamawiającego

Informacje cenowe z postępowania o zamówienie publiczne na roboty budowlane dotyczące

 

(określić przedmiot zamówienia)

 

nią)

Numer identyfikacyjny -- REGON

1. Tryb postępowania: *)

      1. Przetarg nieograniczony
      2. Przetarg ograniczony
      3. Przetarg dwustopniowy
      4. Negocjacje z zachowaniem konkurencji
      5. Zamówienie z wolnej ręki
  1. Rodzaj robót budowlanych według Europejskiej

Klasyfikacji Działalności **)*)

Wartość robót budowlanych w tys. zł

według kosztorysu inwestorskiego

wynikająca z wybranej oferty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Symbol grupy

opis

45.1.

45.2.

 

45.3. 45.4.

Przygotowanie terenu pod budowę

Wznoszenie kompletnych budowli lub ich

Części; inżynieria lądowa i wodna

Wykonywanie instalacji budowlanych

Budowlane prace wykończeniowe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Data

3.1. wszczęcia postępowania

3.2. zawarcia umowy

Dzień

M-c

Rok

 

 

 

4. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych: ***)

4.1. Numer .............. z dnia ............

4.2. Pozycja .............

5. Liczba ważnych ofert

....................................

 

 

 

Oferowana cena w tys. zł

 

 

najwyższa

najniższa

oferty najkorzystniejszej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Przyjęte do wyboru oferty, kryteria i ich wagi w % % (określić rodzaj i wagi):

cena ................% ...............% ...............% ...............% .................% ................% ................% ................%...........%

7. Istotne postanowienia umowy wpływające na cenę:

7. 1.Termin realizacji (w miesiącach lub latach)

7..2. Inne - podać jakie (np. klauzula zmienności )

8. Rodzaj przyjętego w umowie wynagrodzenia

8.1. Wynagrodzenie ryczałtowe

8.2. Wynagrodzenie kosztorysowe

*)

 

 

 

*) Niepotrzebne skreślić

**) Europejska Klasyfikacja Działalności - zarządzenie nr 28 Prezesa GUS z dnia 27.06.1990 r. (Dz.Urz.GUS Nr 11, poz.47 z późn. zm.)

***) Dotyczy tylko tych form zamówień, które wymagają zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Nazwisko i imię osoby sporządzającej ........ Pieczątka imienna i podpis kierownika

Podpis .......... jednostki zamawiającej

Numer telefonu ......... Nr faksu .......

Data sporządzenia ...............