BIP PW / Praca w Politechnice / Dla nie-nauczycieli

Specjalista ds. zamówień publicznych - Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa

Politechnika Warszawska poszukuje osoby na stanowisko ds. zamówień publicznych.  

Zakres obowiązków na stanowisku:

  • monitorowanie stanu prawnego przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wymogów PW i tworzenie wewnętrznych regulacji;
  • prowadzenie procedur postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi PW, w tym tworzenie i prowadzenie dokumentacji postępowań, ogłoszeń o zamówieniach, Specyfikacji Warunków Zamówienia, zapytań ofertowych i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania oraz ich publikacja;
  • ocena merytoryczna i weryfikacja wszelkich dokumentów w zakresie zamówień publicznych, w tym: projektów umów i aneksów, wniosków o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opisów przedmiotów zamówienia, ustalenia wartości zamówienia i wymagań stawianych w postępowaniach itp.;
  • zapewnianie wsparcia pracy komisji przetargowych i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, komisjach wyboru oferenta oraz w negocjacjach z wykonawcami i dostawcami;
  • wsparcie pracowników Wydziału w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz procedur wewnętrznych prowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych;
  • prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu zamówień publicznych;
  • sporządzanie planu zamówień publicznych Wydziału na podstawie zgłoszonych potrzeb komórek organizacyjnych Wydziału i bieżących informacji dotyczących realizacji zamówień publicznych.

 Wymagane stawiane kandydatom:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne, prawnicze lub pokrewne oraz minimum 3-letni staż pracy (w tym 2-lata w komórce realizującej zadania z zakresu zamówień publicznych);
  • dopuszczalne wykształcenie średnie oraz minimum 6-letni staż pracy (w tym 2-lata w komórce realizującej zadania z zakresu zamówień publicznych);
  • mile widziane ukończenie kursów związanych z zakresem zamówień publicznych lub studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych;
  • mile widziany staż pracy w uczelni publicznej lub jednostce sektora finansów publicznych;
  • znajomość aktualnych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy oraz znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i RODO;
  • umiejętność sporządzania tabel, raportów, analiz, sprawozdań;
  • dobra organizacja pracy własnej oraz zarządzania czasem i prioryteryzacji zadań;
  • samodzielność w działaniu, kreatywność i zaangażowanie w wykonywaną pracę;
  • doskonałe zdolności interpersonalne, sumienność, dokładność oraz odporność na stres, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;
  • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych, informatycznych oraz programów Microsoft Office w tym bardzo dobra znajomość programu Excel.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę  na czas zastępstwa w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych oraz oferty socjalnej skierowanej do pracowników PW.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów poprzez poniższy link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a1805db4bf7740aea98d48a302741802  Termin składania ofert – 9 maja 2024 r.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Wytworzył(a): Biuro Spraw Osobowych PW

w dniu: 26.04.2024

Wprowadził(a) do BIP: Redaktor SO BSO

w dniu: 26.04.2024 14:40

Zaktualizował(a): Redaktor SO BSO

w dniu: 26.04.2024 14:40